Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчика за маслото свети при наличие на достатъчно масло в двигателя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Брехх и аз сам се заблудил !
    За прав пат чувам момиче така да конкретизира проблем по-колата си коят е и 33ка даже !
    Поздравления за колата и затова ,че се стремиш да проумееш проблема ,а не като по-вечето мацки водят я в сервиза какво сменили какво правили не се знае дай парите и това е !
    Значи тоя модел няма датчик за измерване на налягането на маслото , има само датчик за нивото му ! Също това масло с което караш колежке не е за тоя двигател наще искат 10в40 най-добре както каза Мordohy да се сипва селения фор алфа ромео !
    Моят съвет е смяна на маслото със горепосоченото и маслен филтър на филтрон даречем или някоя друга по престижна марка ! А маслото пални на макс !
    Така или иначе няма да си в минус от тази процедура !
    Когато сменяш маслото свали и датчика на за маслото намира се точно до масленния филтър и го замери то ще си покаже !
    Ако и тогава не се оправи вапреки че ще усетиш разликата от маслата ще е нещо по сериозно но да не те плаша !
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
      Брехх и аз сам се заблудил !
      За прав пат чувам момиче така да конкретизира проблем по-колата си коят е и 33ка даже !
      Поздравления за колата и затова ,че се стремиш да проумееш проблема ,а не като по-вечето мацки водят я в сервиза какво сменили какво правили не се знае дай парите и това е !
      Значи тоя модел няма датчик за измерване на налягането на маслото , има само датчик за нивото му ! Също това масло с което караш колежке не е за тоя двигател наще искат 10в40 най-добре както каза Мordohy да се сипва селения фор алфа ромео !
      Моят съвет е смяна на маслото със горепосоченото и маслен филтър на филтрон даречем или някоя друга по престижна марка ! А маслото пални на макс !
      Така или иначе няма да си в минус от тази процедура !
      Когато сменяш маслото свали и датчика на за маслото намира се точно до масленния филтър и го замери то ще си покаже !
      Ако и тогава не се оправи вапреки че ще усетиш разликата от маслата ще е нещо по сериозно но да не те плаша !
      Алкекса,Райдер е готин Болярин и е съвсем прав,но е малко ентусиазиран.Младо копеле е,но достоен!Смени филтзра и маслото,но когато му дойде времето и ако не ти създава обезпокоителни проблеми-просто си я карай.Много важно!!!!:Какъвто и да имаш проблем,първо го сподели с нас във Форума.Това може да ти спести много нерви и пари.Колегите са и сурови и гадни на моменти,но винаги ще са насреща за един алфист и то жена отнай хубавия край на България.Поздрави!Аз съм Златоградчанин!Нищо,че съм и пълен Кюстендилец.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Много Ви благодаря за съветите. Тава за маслото ми го каза още един приятел - да сложа 10В-40 Селения и вече имам и ваше потвърждение на това мнение, затова ще пробвам със Селения и проверка на датчика разбира се преди смяната. Надявам се да се оправи.
        Карам тази кола от 2 години и ми е първата, затова толкова се грижа да е в добро състояние. Покрай нея научих доста неща, но имам и много приятели които ми обесняват нещата, затова съм малко по-наясно от колкото бях преди да я взема. А и с такава кола май няма как да не си наясно. И монтьорите тук са много зле. От трима никой не можа да реши проблема, затова търся мнения на хора, които са по-съпричастни.

        В Смолян сме малко Алфистите, но все пак има един който ме запали и продължава да държи огъня.

        Чао от мен за сега.
        Ще пиша когато има резултати.

        Comment


        • #19
          Здрасти, искам и аз да се намеся в темата, та... много ше ми е интересно дали след смяната ще го има същия проблем. Аз доста съм страдал от лагери на моята, имам 3 ремонта за 1 година и всичко това само заради един леко крив картер. Та като знам каде ходят смолянчани с колите не е зле да се погледне картера дали е идеално прав ( и леко огънат пак е проблем). Ако е крив, лоша работа. Сигорно са заминали лагерите, защото при по-високи обороти при това положение помпата е много близо до картера и няма дебит на маслото и стават такива поразии. В Смолян, ако познаваш Томо от Устово не е зле да се допиташ до него, той имаше 2 33-ки, една перманент и една 16в, та... ще може да ти помогне. За сега това е от мен и успех с колата. Ако имаш проблеми с майстори в Смолян, мога да ти препоръчам някой Пловдивски или най - добре Лисан в Сф.
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
            Здрасти, искам и аз да се намеся в темата, та... много ше ми е интересно дали след смяната ще го има същия проблем. Аз доста съм страдал от лагери на моята, имам 3 ремонта за 1 година и всичко това само заради един леко крив картер. Та като знам каде ходят смолянчани с колите не е зле да се погледне картера дали е идеално прав ( и леко огънат пак е проблем). Ако е крив, лоша работа. Сигорно са заминали лагерите, защото при по-високи обороти при това положение помпата е много близо до картера и няма дебит на маслото и стават такива поразии. В Смолян, ако познаваш Томо от Устово не е зле да се допиташ до него, той имаше 2 33-ки, една перманент и една 16в, та... ще може да ти помогне. За сега това е от мен и успех с колата. Ако имаш проблеми с майстори в Смолян, мога да ти препоръчам някой Пловдивски или най - добре Лисан в Сф.
            Благодаря за съвета. Ще погледнем и картера. Има ли оправяне ако е огънат? Колкото до майстори, ако се наложи ще я карам в Провдив или София, но след като проверим датчика, компресията и картера. Все пак се надявам да не се налага да сменям лагери.

            Comment


            • #21
              Браво за ентусиазма колежке Alexa можеш ли да пуснеш някоя снимка на алфата с теб ,че ми е много любопитно ! А за картера , да оправя се вапреки че ако е окривен генерацията ще е паднала и ще чуваш углошителен звук понеже е по-надоло от картера точно до него ,а и предната броня щеше да е пострадала !
              Аз залагам на датчика с времето дават фира или почват да дават грешна информация !
              Само няма да се плашиш и да мислиш за най-лошото "както правя аз" !
              Чао и успех !
              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

              Comment


              • #22
                То,че датчиците дават фира и то бошовите е стара истина.Аз лично смених три,преди да му навъртя един от Джон Дир(конкретния екземпляр е от комбайн за вадене на цвекло) и до сега не ми е създавал проблеми.Все пак,да ти кажа за успокоение,лагерите се сменяват за около 2 часа,като се сваля само картера.Операцията е много лесна и бърза.Не казвам за един час,защото може да го направи за толкова време само потренирал с 33-ка човек.Успех!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Днес проверихме картера, аз лично не го видях, но ми казаха, че не е огънат, само на едно място имало нещо съвсем малко. Все пак тук монтьорите продължават да отлагат да я видят, защото имали много работа. Затова мисля да скоча до Пловдив уикенда. Бихте ли ми дали съвет към мой да се насоча. Тома от Смолян ми каза за някой си Митко, който имал сервиз на Лиляна Димитрова в Пловдив, но сега май са се преместили незнайно къде. Нямам представа кой разбира от тези коли в Пловдив, затова ще се радвама ако ме насочите към изпитан майстор на Alfa 33.

                  Благодаря Ви.

                  Comment


                  • #24
                    За изпитан майстор на 33, мога да ти предложа 1, този който прави моята последния път (3-тия) ремонт и от тогава не е мраднала. За него знам, че преди моя боксер е правил още 1 и това е. Също така в индустриална зона тракия има сервиз единствено и само за Алфи, доколкото чух работели добре, но взимали скъпичко. Това е което аз мога да предложа за Пловдив. Незнам друг от форума който да има 33-ка в Пловдив, та може и само това да са ти предложенията, но ако питаш мен, най-добре си закарай колицата при колегата Лисан (Сашо) в София и след това гарантирам, че ще имаш доста време да се радваш на хубавата колица без проблеми!!!

                    П.С Мн поздрави на Томо от мен (Жорката от Пловдив) :P
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                      За изпитан майстор на 33, мога да ти предложа 1, този който прави моята последния път (3-тия) ремонт и от тогава не е мраднала. За него знам, че преди моя боксер е правил още 1 и това е. Също така в индустриална зона тракия има сервиз единствено и само за Алфи, доколкото чух работели добре, но взимали скъпичко. Това е което аз мога да предложа за Пловдив. Незнам друг от форума който да има 33-ка в Пловдив, та може и само това да са ти предложенията, но ако питаш мен, най-добре си закарай колицата при колегата Лисан (Сашо) в София и след това гарантирам, че ще имаш доста време да се радваш на хубавата колица без проблеми!!!
                      Би ли ми дал някакви кординати на този майстор при който си ходил и телефон, ако е възможно, за да се уговорим предварително да ме има на предвид.

                      Благодаря ти предварително.

                      Comment


                      • #26
                        0894769579 0877067253 0889147214

                        Стоян мисля,че се казваше.
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Comment


                        • #27
                          Мерси много.

                          Comment


                          • #28
                            Има вариант маслото да се разрежда с бензин,на бившата ми 33-ка причината да светва лампата беше точно това.Датчика който измерва темп. на въздуха който влиза в колекторите беше дал фира,отчиташе някакви нереално ниски стойности -40 градуса ,оттам ECU-то прави богата смес ,бензина не изгаря напълно,маслото се разрежда и е напълно възможно да се окоти вала.На две 33-ки ,при които сън виждал подобен проблем,причината е била имменно богата смес.И не е вярно че 33-ката няма датчик за налягането на маслото,има и е същия като на жигули.
                            Виж дали ти се вдига нивото на маслото.
                            Успех!
                            Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
                            Alfa 159 2.4 jtdm

                            Comment


                            • #29
                              33-ките няма датчик за налягането на маслото дори и 16 в та даже и перманент4 !
                              Жигулите също нямат кой те излага незнам !
                              Ако имаш хипер богата горивна смес която неможе да бъде доизгорена и всички механики по двигателя ти са ок няма как да влиза бенз в маслото !
                              Тея 33ки дет си ги имал явно са били в окаяно състояние и са имали нужда от портване на глави и нови гарнитури ! А термо сензора са си такива смотани и мойте не са наред единия показва 10 С по-надолу а тоя на въздуха 5С по-надолу но те несъ толкова фатални ! Много е важен горивообразуването ТПС сензора на всмукателната клапа !
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                                33-ките няма датчик за налягането на маслото дори и 16 в та даже и перманент4 !
                                Жигулите също нямат кой те излага незнам !
                                Ако имаш хипер богата горивна смес която неможе да бъде доизгорена и всички механики по двигателя ти са ок няма как да влиза бенз в маслото !
                                Тея 33ки дет си ги имал явно са били в окаяно състояние и са имали нужда от портване на глави и нови гарнитури ! А термо сензора са си такива смотани и мойте не са наред единия показва 10 С по-надолу а тоя на въздуха 5С по-надолу но те несъ толкова фатални ! Много е важен горивообразуването ТПС сензора на всмукателната клапа !
                                Далеч си от някои истини,ма не ми се спори.Па земи си разгледай двигателя за датчици ,които не си знаел че имаш.
                                Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
                                Alfa 159 2.4 jtdm

                                Comment

                                Working...
                                X